Τετάρτη, 26 Ιουλ 2017

Υποστήριξη Πελατών - Συχνές Ερωτήσεις

Ξέχασα τον Κωδικό μου! Τι να κάνω;

Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία για να ανακτήσετε τον κωδικό σας.

  • Κάντε κλικ στο "Σύνδεση" στο επάνω δεξί μέρος της ιστοσελίδας.
  • Επιλέξτε το "Ξεχάσατε τον κωδικό σας;".
  • Συμπληρώστε στο πεδίο το e-mail σας.
  • Ελέγξτε το e-mail σας για την "κλείδα" που σας έχει αποσταλεί από το σύστημα.
  • Συμπληρώστε την "Κλείδα" και το Ονομα Χρήστη για την ανάκτηση του κωδικού σας.
  • Επιλέξτε έναν νέο κωδικό που επιθυμείτε.

Ξέχασα το Ονομα Χρήστη! Τι να κάνω;

Ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία για να ανακτήσετε το Ονομα Χρήστη.

  • Κάντε κλικ στο "Σύνδεση" στο επάνω μέρος της ιστοσελίδας.
  • Επιλέξτε το "Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;".
  • Συμπληρώστε στο πεδίο το e-mail σας.
  • Ελέγξτε το e-mail σας. Το Ονομα Χρήστη σας έχει αποσταλεί.

Εκανα την παραγγελία μου και θέλω να δω την κατάστασή της. Τι να κάνω;

Εφόσον έχετε εισέλθει με τα στοιχεία σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάντε κλίκ επάνω δεξιά στο "Ο λογαριασμός σας". Από εκεί μπορείτε να κάνετε click στην επιλογή "Δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας" και μεταφέρεστε στη σελίδα που περιέχει πληροφορίες για τις παραγγελίες που έχετε κάνει. Η πιο πρόσφατη βρίσκεται στην κορυφή της λίστας.

Θέλω να δω τα στοιχεία του λογαριασμού μου και να επεξεργαστώ τα στοιχεία χρέωσης. Τι να κάνω;

Εφόσον έχετε εισέλθει με τα στοιχεία σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάντε κλίκ επάνω δεξιά στο "Ο λογαριασμός σας". Από εκεί μπορείτε να κάνετε click στην επιλογή "Επεξεργασία και εμφάνιση του λογαριασμού σας" και μεταφέρεστε στη σελίδα που περιέχει τις πληροφορίες για το λογαριασμό σας όπως τις συμπληρώσατε κατά την εγγραφή σας. Εκεί περιέχονται και κεντρικές πληροφορίες όπως αλλαγή του e-mail, στοιχεία χρέωσης, κλπ.

Θέλω να εισάγω νέα διεύθυνση αποστολής ή να επεξεργαστώ τις ήδη υπάρχουσες. Τι να κάνω;

Εφόσον έχετε εισέλθει με τα στοιχεία σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα κάντε κλίκ επάνω δεξιά στο "Ο λογαριασμός σας". Από εκεί μπορείτε να κάνετε click στην επιλογή "Επεξεργαστείτε τις διευθύνσεις αποστολής" και μεταφέρεστε στη σελίδα που περιέχει πληροφορίες για τις διευθύνσεις χρέωσης και αποστολής που έχετε κάνει. Οι πληροφορίες χρέωσης εμφανίζονται πρώτες, στο κάτω μέρος της σελίδας μπορείτε να προσθέσετε νέες διευθύνσεις αποστολής, να επεξεργαστείτε ήδη υπάρχουσες ή να διαγράψετε κάποιες από αυτές.

Θέλω να αγοράσω ένα προϊόν αλλά δεν θέλω να εγγραφώ στη σελίδα. Τι να κάνω;

Όταν ολοκληρώσετε τις αγορές σας (εισαγωγή προϊόντων στο καλάθι αγορών) και οδηγηθείτε στο καλάθι αγορών (ταμείο) κατά τη συμπληρωση των στοιχείων χρέωσης δεν θα συμπληρώσετε όνομα χρήστη και κωδικό αλλά όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που είναι απαραίτητα και θα κάνετε κλίκ στην επιλογή "Ολοκλήρωση ως επισκέπτης". Θα σας αποσταλεί email με τα στοιχεία της παραγγελίας σας, καθώς και με τον κωδικό παραγγελίας για να μπορείτε να δείτε τη κατάσταση της παραγγελίας εφόσον έχετε φύγει απο την ιστοσελίδα.

end faq

cc-eurobank

call-us-free

no-credit-card

ask-for-it

Copyright © 2012 megatexniki.gr | Powered by iWeb
 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.
Εγγραφή Χρήστη